loading...
عشق ما پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
✘ zahra بازدید : 582 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)
 
 
مهاجم ایرلندی - لیبیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به توانایی‌هایم ایمان داشته و باور دارم که راه خود را در پرسپولیس باز می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایمون زاید، مهاجم ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: اینکه در مقطع فعلی نظر سرمربی تیم روی من نباشد یک بحث است و اینکه اصلا به من اعتقاد نداشته باشد، یک حرف دیگر! بطور قطع حالت دوم نیست.

زاید افزود: به توانایی‌هایم ایمان داشته و باور دارم که راه خود را در پرسپولیس باز می‌کنم. من به هیچوجه روحیه و انگیزه خودم را از دست نداده‌ام و برخلاف آنچه گفته می‌شود اینطور نیست که کنترل خود را از دست داده باشم.

مهاجم ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس با اشاره به دعوت شدنش به تیم ملی لیبی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از امروز لژیونرهای ملی پوش هم به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند، هرچه دیرتر برسم، کار دشوارتری دارم.

وی در ادامه افزود: این مسئله برایم خیلی مهم است. فکر نمی‌کردم دریافت مجوز اقامت طولانی شود ولی امیدوارم با توجه به پیگیری‌های باشگاه و با اجازه کادر فنی بتوانم هر چه زودتر به تیم ملی لیبی ملحق شوم. به هر حال حق بدهید که این مسئله برایم خیلی مهم باشد.

زاید در ادامه گفت: من چند بازی ملی دارم که در دیدارهای دوستانه بوده است. نزدیک به دو سال است که برای حضور در بازی‌های رسمی لحظه شماری می‌کنم و از آنجا که از فدراسیون لیبی گفته است بالاخره مجوز حضورم در تیم ملی لیبی را گرفته‌اند، بی صبرانه منتظرم که شانس خودم را امتحان کنم.

وی همچنین تصریح کرد: بطور حتم پس از حضور در اردوی تیم ملی با روحیه و انگیزه‌ای بیشتر به پرسپولیس بر می‌گردم تا بتوانم به تیم کمک کنم. قطعا ژوزه هم عملکردم در تیم ملی را تعقیب می‌کند و اگر عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشم می‌تواند به جایگاه من در پرسپولیس کمک کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟؟
    بازیکن محبوبتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 6,096
  • بازدید کلی : 395,423
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    ابزار هدایت به بالای صفحه